2014. szeptember 1., hétfő

Tizenkettedik fejezet: Vérfarkasok {2.}


- Most mit akarsz tenni? –motyogtam magam elé úgy, hogy rá sem néztem Alex-re.
- Megmutatom, hogy mit tettél. Ezek a vérfarkasok, akiket elfogtunk, eddig nagyon sokat ártottak a királyságunknak, és ő általuk visszatérhetek a trónra. Megölöm őket, és ismét én leszek a király. –mondta Alex, és mögém lépett.
A vár alatt olyan hely volt, amit rémálmomban sem gondoltam volna. A dohos, sötét alagsor folyosóján csak a fáklyák pislákoló fénye világított, és a két szélén sorban ajtók voltak. A folyosó végén pedig egy kisebb tér volt és a közepén volt egy kis asztal, két oldalán egy-egy székkel, melyeken emberek ültek, akiknek véres ruhái szakadtan lógtak rajtuk.
-A vámpírokkal nem érdemes packázni. –sétált lassan az emberekhez Alex. –Figyelmeztettelek titeket: ha egy korcs is átjön a területünkre, meghal. –mondta monológját lassan, és lassan sétálni kezdett előttük. –Persze nem muszáj meghalnotok. –Alex-nek egy sötét mosoly suhant át arcán, majd folytatta. –Ha szolgáltok minket, meghagyom az életeteket. –tette hozzá, majd elhallgatott és várt. A csendet egy női hang törte meg:
- Azt lesheted, hogy mi titeket szolgáljunk te hülye vérszívó.
A lány hangja, amilyen keményen hangzott, olyannyira meg is lepődtem, ugyanis kócos tincsei közül egy angyalian kedves arcú lányt pillantottam meg. Még így is, hogy ült, látszott, hogy kistermetű, mégis ő szólalt meg legelőször.
- Ha azt hiszed, hogy az apám nem jön el értünk, nagyon tévedsz. –sziszegte felvont szemöldökkel, mire Alex gúnyosan elnevette magát.
- Oh, szóval az apád. A nagy Kevin… -mondta még mindig jót mulatva a lányon, és megállt a lány előtt. –Kevin-t várni fogom. –tette hozzá karba font kézzel, fellengzősen.
- …Ő majd jól ellátja a bajod. –vágott a szavába a lány, és felhúzta az orrát, mintha fintorgott volna.
- Nagyon vicces vagy, kislány. –nevetett rajta Alex. –Mi a neved? –kérdezte Alex.
- Lena vagyok. –húzta ki magát a lány, és felvonta a szemöldökét, mintha büszke lenne magára.
- Nos Lena… Ha már ilyen nagy a szád, mielőtt megölünk, elfoglallak az egyik vámpírral. Jó szórakozás leszel neki. –vigyorgott Alex gúnyosan. Eddig csendben maradtam, de úgy gondoltam, kiállhatnék mellettük, hiába akartak megölni. Miattam ne haljon meg senki.
- Én ezt nem hagyom. –szólaltam meg meggondolatlanul, mire az eddig egymással foglalkozó tömeg mind felém fordult. Zavarba jöttem, és egy pillanatra meg sem tudtam szólalni, de aztán Alex-re néztem: - Miattam ne haljon meg senki, akár csak azért sem, hogy a vár felé futottam, és átléptek valami vonalat.
- Ez ellen nem tehetsz semmit, Angyalcica. –lépegetett felém Alex, majd megcsókolt.
- De igenis tehetek, és tenni is fogok. –szűrtem ki a fogaim között a szavakat, és könnyeimmel küzdve néztem Alex szemeibe. –Nem fognak meghalni miattam. Akkor inkább ölj meg engem. –szaladt ki a számon ez az igen merész mondat.
- Mint mondtam, nem fognak meghalni, ha szolgálnak minket. Mindenkinek a saját döntése, hogy meghal vagy szolgál. –nézett könnyes szemeimbe Alex, majd a farkasok felé nézett.
- Én nem fogok vérszívót szolgálni. –szinte köpte a szavakat az egyik vérfarkas, mire az egyik nő rászólt:
- David, kérlek. –a mellette álló lány külsejében egy belevaló lánynak tűnt, de amikor ez a férfi megszólalt, könnyekkel telt meg a szeme. –nem akarlak elveszíteni. –tette hozzá keserűen, mintha már előre tudta volna, hogy ez lesz.
A férfi félmeztelen felsőteste erőtől duzzadt. Ha ember lett volna, azt gondoltam volna, hogy szteroidokat szed.
- Estelle. Tudod, hogy te is ezt szereted bennem. Nem riadok vissza a haláltól, főleg, ha vérszívókról van szó. –mosolyodott el kissé keserűen, és a lány szemeibe nézett. Nekem is belesajdult a szívem abba a nézésbe, hiszen olyan volt, mintha elköszöntek volna egymástól.
- Nem fog itt meghalni senki. –állt fel a székről a Lena nevű lány, mire a mögötte álló vámpír visszaültette a székre, de ő csak mocorgott, és megharapta a vámpír kezét, mire az felordított fájdalmában.
- Ááá. –ordította a vámpír, és kezéből ömleni kezdett a vér. Döbbenten néztem végig a jelenetet, ahogy a talpraesett lány pattogva örül a sikerének, de nem sokáig tartott öröme, mert a körülötte álló vámpírok le is fogták.
- Ti idióták, egy ilyen kis fruskával sem bírtok el? –kiabált Alex magából kikelve. Amikor ismét minden vérfarkast visszaültettek a székre, Alex azonnal nyugodtabb lett, és most az eddig csendben álldogáló Sylar-hez fordult.
- Változott a terv. Nem fogjuk megölni őket… legalábbis nem ma. –mondta Alex, majd elgondolkodott. - Megvárjuk Kevin-t. Az lesz a legnagyobb siker, ha őt ölöm meg. Addig pedig válassz magadnak egy nőt. –tette hozzá Alex, majd a farkasok felé nézett. –Melyik kell? –kérdezte állát dörzsölgetve, mire Sylar azt felelte:
- Korcsok nem kellenek, de nekem már megvan a kiszemelt jelöltem, akit akarok. –utolsó szavát megnyomva adott nyomatékot szavainak, de aztán, mintha észrevette volna, hogy kivel beszél. –Persze, csak ha beleegyezel.
- És ki lenne a kiszemelted? –kérdezett rá Alex.
- Nos, királyom, a kiszemeltem az a lány, akit te hoztál ide…. –kezdett bele Sylar, mire meglepődtem. Ez most azt jelenti, hogy nem csak Elle-t és engem hoztak ebbe a természetfeletti lényekkel teli helyre, hanem több nőt is. Ebbe a gondolatba valamiért rossz volt belegondolni, de nem ezt a választ adta. A válaszától megfagyott bennem a vér, hiszen nagyon megijedtem: -Elle-t akarom magamnak. –mondta lassan kiejtve a szavakat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése