2014. augusztus 27., szerda

Tizenegyedik fejezet: Vérfarkasok {1.}



Sebes léptekkel szaladtam ki a szobából, és nem is számítottam arra, hogy újabb vámpírba botlok. Katherine-nel találtam szembe magam. A nő arcán a folyton szembe tűnő gúnyos mosoly látszott. Az ütközéstől kissé hátratorpantam, de aztán csakis arcát néztem. Mikor azonban próbáltam volna elmenni mellette, megállított. 
- Csak nem gondolod, hogy így hagylak elmenni. Tudod jól, hogy te csak egy gyenge ember vagy, és bármikor megölhetnélek. –eleinte rám nézett, de fölényességét bizonyítva a körmeit kezdte tanulmányozni. 
- Tudom, de én nem tettem ellened semmit. Nem akartam idejönni sem. –mondtam haragosan. Alex, és most már Katherine viselkedése miatt is ideges lettem. Főleg magamra haragudtam, mert nem tudtam elfutni a vámpír elől. Tudtam, esélyem sem lett volna ellene, ahogy ez meg is történt, de mégis haragudtam magamra, hogy így Elle-t is veszélybe sodortam. 
Szavaim után a nő gúnyosan felnevetett. 
- Nem tettél semmit? Így gondolod? –nevetgélt, mintha valami vicceset mondtam volna. –Elvetted Alex-et. Ez talán nem elég? –kérdezte, miközben most elkomorodott, és engem nézett. –De ha azt hiszed, hogy meg tudod tartani őt, nagyon tévedsz. Alex az enyém, és ez mindig is így lesz. –tette hozzá gyűlölködő tekintettel.
- Nem tudom, hogy miről beszélsz, de nem is érdekel. Ezt inkább beszéld meg Alex-szel. –mondtam haragosan, majd kikerültem őt, és elsiettem onnan.
Nem tudtam, hova tartok, csak ki akartam szellőztetni a fejem. Jól tudtam, hogy nem jutok messzire, hiszen Alex emberei árgus szemekkel követnek majd mindenhova, és nem engedik, hogy elszökjem. Sőt akár ő is bármelyik pillanatban itt lehet.
Azonban ez most nem érdekelt, hiszen tudtam, bármelyik pillanatban megölhet. Mivel a legalsó szinten voltunk, így könnyen megtaláltam a szabadba vezető utat.
Esett az eső és sötét is volt, de most ez sem érdekelt, így kiszaladtam a szakadó esőbe, és az erdő felé kezdtem el rohanni.
Nem láttam, hogy bárki is követne, és ez számomra most igazán furcsa volt. Itt lett volna az ideje, hogy megszökjünk Elle-lel, én pedig elszalasztottam. Vissza kell mennem érte. Nem hagyhatom, hogy ezek a vadállatok valami rossz dolgot csináljanak vele.
- A francba. –káromkodtam el magam, mikor majdnem elestem egy csúszós sziklában, de végül sikerült megállnom a lábamon. Amíg tanakodtam, hogy most mégis mihez kezdjek, az erdőből közeli farkas vonyítás hangzott. Ijedten kaptam arrafelé a fejem, és azzal bíztattam magam, hogy a farkasok jobban félnek az emberektől, mint fordítva. Biztosan nem fog idejönni.
Azért lassan távolodni kezdtem az erdőtől, majd nem törődve fáradtságommal, elkezdtem futni a vár felé.
Amikor hangos, haragos vicsorgásokat hallottam, majdnem felsikoltottam, de mégsem tettem, mert lehet, hogy ezzel csak feldühíteném őket, így próbáltam kissé gyorsítani a lépteimen.
Magam mögé néztem. Ezeknek a farkasoknak piros vérben úszó szemeik voltak, de nem volt időm jobban szemügyre venni, mert inkább előre fordultam. Ha most elesek, akkor vége, bár tisztán látszott, hogy a fenevadak hamarosan lehagynak, és én még csak a közelében sem vagyok a várnak.
Amikor már kezdtem feladni, valakik nagyon gyorsan elsuhantak mellettem. Az alakokat nem tudtam kivenni, hiszen olyan gyorsan futottak, hogy csak a szellőt éreztem. Ekkor a vad vicsorgás keserű nyekkenésbe csapott át, és a farkasok próbálták vadul faldosni az alakokat.
- Alex? –kérdeztem eső áztatta, meglepett arccal, de közben hátráltam. Tudtam, hogy ennek nem lesz jó vége. Tudtam, hogy meg akarja majd ölni azokat a szegény állatokat, akik éppenséggel csak éhesek voltak, és valószínűleg nincs mit enniük a vadonban. Annak azért persze nem örültem, hogy pont engem szemeltek ki vacsorának, de megértettem, hogy éhesek. 
Azt is tudtam, hogy emiatt a kis kiruccanásomért talán meg is megkínoznak és megölnek, vagy ami még rosszabb, talán Elle-t fogják bántani. Jaj, mit tettem…. –gondolkodtam el. Ahogy hátrafelé lépdeltem a vizes, sáros talajon, egyszer csak elestem, de azonnal fel is keltem a földről. Aztán már csak azt láttam, hogy pár farkas lefogva a földön hever. A vámpírok fogták le őket, de még ekkor is vicsorogtak, és folyton próbáltak kijutni a vámpírok szorításából.
- Megbánjátok, hogy a területünkre tévedtetek, mocskos korcsok. –kiabálta Alex, majd belerúgott az egyik farkasba, én pedig ijedten hátrébb léptem.
- Ne csináld ezt. –mondtam ijedten, és könnyes szemekkel néztem őt, mire Alex az egyik farkasra köpött, és elindult felém.
- Ebbe ne szólj bele. Egyébként pedig miattad történt mindez. –kiabált artikulálatlanul, és közben a farkasok felé mutatott. Emiatt még jobban megijedtem, és ijedten léptem hátrébb.
- Sajnálom. –töröltem le a könnyeket, de azok csak nem akartak elapadni. –De kérlek, engedd el őket. –mutattam a farkasokra, de Alex most a többi vámpír, és a farkasok felé fordult. - Vigyétek a korcsokat oda, ahova valók.

Ekkor a vámpírok megfogták a grabancuknál fogva a farkasokat, és elindultak velük a vár felé. Alex érzelemmentes arccal odajött hozzám, és felemelve, vámpírsebességgel a várba vitt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése